Szanowni Koordynatorzy zbiórki baterii PROGRAMU MOJE CZYSTE MIASTO,
Na podstawie porozumienia zawartego między Stowarzyszeniem „Zielona Ziemia” a firmą REBA S.A. placówki zbierające baterie mają prawo uczestniczyć zarówno w Programie Moje Czyste Miasto jak i w programie szkolnym firmy REBA. W ten sposób zebrana ilość baterii jest naliczana podwójnie:
Zgodnie z rozdziałem VII Regulaminu Programu Szkolnego punkty REBA naliczone za odbiory baterii do dnia 31 grudnia 2009 r. mogą być wymienione na nagrody wskazane w Katalogu Nagród do dnia 28 lutego 2011 r.
Z dniem 1 marca 2011 r. w/w niewykorzystane punkty stracą ważność i zostaną usunięte z systemu REBA. Zachęcamy do wymiany niewykorzystanych punktów na nagrody!
Punkty za odbiory baterii w okresie 1.01-31.12.2010r. , czyli z IV edycji PROGRAMU MOJE CZYSTE MIASTO , mogą być wymienione na nagrody do dnia
30 czerwca 2011r.Stracą ważność i zostaną usunięte z systemu REBA z dniem 1 lipca 2011 r.
Baterie z obecnie trwającej zbiórki , w ramach aktualnie trwającej V edycji PROGRAMU MOJE CZYSTE MIASTO zostaną naliczone dopiero na indywidualnych kontach placówek w firmie REBA po 10 lutego 2011roku
Informujemy, że numerem telefonu kontaktowym firmy REBA dla Placówek Oświatowych jest nr Infolinii-dla dzwoniących z telefonów stacjonarny 0801 363 373, dla telefonów komórkowych (48) 370-22-17, a konsultanci tej firmy czekają na Państwa telefony od poniedziałku do piątku w godz.8-17.